JellyPages.com

Thursday, June 6, 2013

LoL

yeahhh!!!!!!
today i have a lot of fun...

ari ni ak kuar jalan2 ngan org yg da lme ak ta jumpa...
da nak dkat stahun ta jmpa taw..hahaha
ni adalah pertmuan kami yg k-7...
walaupon ta slalu ktorng brjmpa..
tp stiap prjmpaan tu sgt brmakna kpd ak.. 
 :D

Tuesday, May 28, 2013

biarlah jadi papepon...

kenapa aku terlalu bodoh sebab menyayangi orang yang tak pernah sayang kan aku...kenapa perasaan sayang aku tu harus kepada dia..kenapa bukan orang lain..arghhhh..aku dah tak larat nak tanggung sume ni...ya Allah aku mohon pada Kau..hapus kan la perasaan sayang yang ada dalam diri aku ni ya Allah..sekiranya ia bagus untuk aku terus kan hidup aku ni...


 
   "oh tuhan tolong la aku..hapuskan rasa cintaku..aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia.."

Friday, May 24, 2013

.............

I JUST WANT TO LIVE IN MY SORROW LIFE . . . . THATS ALL . . . . 

Tuesday, May 21, 2013

Monday, May 6, 2013

holla..
ape khabar sume..
lme dah ak ta update at blog nie..
ari tu ad la sorang hmba Allah ni tnye..
npe ak lme ta update blog..
so , ak update la..
ak just na post lagu j..
lagu nie ad kne mngena ngan prasaan yg ak pndam slame ni..



Thursday, March 21, 2013

holla..sekarang tepat jam 4.40 pagi and ak still ta tido lg. ak igt na siap kan finance ni tp dr kul 12 tengah malam tadi ta gerak2 pon. haishhhh pe na jd ngan ak ni kan. dalaa esok ptang ad last test ak utk sem ni. tp ta study lg. sibuk tgok movie la, wat tu la...ni la...mcm2 na wat sampai keje pon ta jalan2 lg..hahaha..td ak bukak blog 2 org yang ak sgt sayang dalam hidup ak ni..ak sangat sedih bila bace entry dorang..banyak benda yang ta betol  yg ak dah buat ni..

Saturday, December 1, 2012

back to december



hai sume...
nampaknye kita da balik kepada december kn..
hmmm tade pe yang nak di perkata kan..
esok ak nak balik UiTM da..
maka da bermula balik la khidupan ak sebagai studebt..
bulan 12 nie jugak genap la umor ak 19 tahun da..
so ak na mula kan hidup baru ak bermula dari hari ni..
ak tak kan amik taw pasal sesiapa pon..
bukan sebab ak ni sombong..
tp bila ak terlalu caring kan seseorang tu..
ak mula ad perasaan sayang kat dy..
so ak tak nak benda ni berulang lagi..
ckup la skali ak rasa skit..
okay la ak na tido da..
esok perjalanan ak jaoh..
so doa kan ak selamat sampai ye...

LOVE U DECEMBER
<3



~SipenyayangKucin~