JellyPages.com

Friday, April 27, 2012

untitled


Kenapa ak perlu ad perasaan cmni..
Kenapa dengan ak ni..
Tu sume hak dy..
Ak tade hak pon na campur urusan dy..
Ak tade hak pon na ambil tahu apa dy na buat..
Ya Allah..
Kau tolong la ak ..
Ak ta mampu na hadapi ni lagi ya Allah..
Ak t’lalu syg kan dy ya Allah..
Kau bg lah ak kekuatan utk hadapi sume ni..
Jika betol dy jodoh ak...
Kau kukuhkan la  prasaan ak pada dy ya Allah..
Jika betol dy bkn jodoh ak…
Kau berikan lah ak kekuatan utk hadapi sume ni ya Allah..


#luahanhati seoranglelaki#





Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

p/s : awk.. maaf kn sy kalo slalu je sibuk psal awk.. sy tanya itu la.. ini la.. msti awk rse rimas kn.. sy mntak
      maaf ye awk.. sy syg awk sgt2.. sy taw skuat mne pon sy syg awk.. agk ssuh utk awk prcaya kn sy lg..
      sy redha je awk.. sbb sume slah sy.. hmm.. maaf kn sy ye awk.. sbb sy t;lalu syg n mncintai awk.. =(
      sy syg awk sgt2,,

Wednesday, April 25, 2012

......


Ya Allah..
Apa dosaku ya Allah..
Apa salahku ya Allah..
Sampai kau menduga aku sebegini ya Allah..
Salah ke aku untuk mnyayanginya..
Salahkah aku untuk aku mencintai dia ya Allah..
Jika itu semua salah..
Kenapa semakin hari aku semakin sayangkan dia..
Kenapa ak semakin hari semakin mencintai dia ya Allah..
Jika itu semua salah..
Kenapa kau tanamkan rasa cinta aku kepada dia ya Allah..
Tapi aku rasa itu tidak salah..
Kerana aku yakin dengan semua ketentuanmu ya Allah

Ya Allah..
Setiap masa aku berteleku di  sejadah..
Aku memohon kau panjangkan jodoh kami ya Allah..
Aku memohon kau bukakan pintu hati dia ya Allah..
Aku memohon kau berilah peluang aku untuk menjadi imam kepada dia ya Allah..
Aku memohon kau berilah peluang aku untuk menjadi halal di sisi dia ya Allah..
Aku memohon kau berilah peluang aku untuk menjadi pembimbinng dia ya Allah..

Ya Allah..
Jika semua ini adalah dugaan untuk aku menyayanginya
Kau berikan aku kekuatan untuk menghadapinya ya Allah..
Jika semua ini adalah untuk mengajar aku agar lebih menghargai dia..
Kau kembalikan rasa sayangnya kepadaku ya Allah..
Jika semua ini adalah untuk mengajar aku agar lebih mencintai dia..
Kau kembalikan rasa cintanya kepadaku ya Allah..

Ya Allah..
Sesungguhnya aku terlalu menyayangi dia ya Allah..
Aku terlalu mencintai dia ya Allah..
Hanya engkau saja yang tahu betapa sayang dan cintanya aku kepada dia ya Allah
Salahkah dia untuk beri peluang kedua kepadaku ya Allah..
Salahkah dia untuk kembali mencintai aku ya Allah..
Aku memohon kepadamu ya Allah..
Kau bukakan lah kembali pintu hati dia kembali untuk ku ya Allah..
Sesungguhnya hanya engkau yang tahu betapa cintanya aku kepada dia ya Allah..

Ya Allah..
Sekiranya ajalku sudah tiba..
Aku memohon dan berharap kepadamu ya Allah..
Kau berilah aku peluang sekali saja untuk merasai cinta dia ya Allah..
Kau berilah aku peluang untuk merasai kebahagian bersama dia ya Allah..
Ya Allah hanya kepadamu saja aku memohon..

#luahanhatiseoranglelaki#

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN


p/s : awk sy tahu awk t'lalu skit dgn sy.. sampai awk anggp sy bkn llaki yg baik..sy tahu kata-kata maaf tidak 
      dapat untuk ubat luka hati awk.. awk sy nak awk tahu yang sy sgt sayangkan awk.. sy sgt ikhlas 
      mencintai awk.. mungkin sekarang awk tidak percaya kan sy lg.. awk sejujur jujur nya sy tidak ad niat 
      nak mmpermainkan perasaan awk.. sy benar2 syg kan awk.. awk sy harap untuk kali ni saja awk 
      percaya sy.. awk bg sy peluang untuk sy betulkan kesilapan sy.. sy tahu mungkin sukar untuk awk 
      kembali kat sy.. tp sy sgt berharap awk.. sbb sy terlalu syg kan awk.. =(

......



Awk..Betol k awk da ta percaya kan sy..Betol k awk da ta syg sy mcm mne awk syg sy dlu..Betol k awk tadpt lpe kan kan kesilapan sy..Betol k sy tadpt betol kn kesilapan sy tu..Betol k sy bkn lagi llaki yg bek bg awk..Awk..Sy tahu slma ni awk ta penah declare pape kat sy..Sy tahu slma ni awk tapenah arap sy utk tnggu awk..Sy tahu slma ni sy yg t’lalu syg kn awk..Awk..Teruk sgt k sy ni smpai awk ta trima sy da..Sy mmg sme j dgn laki len kan awk..Sy mmg bkn llaki yg bek..Dan sy mmg  ta mmpu..Sy ta slah kan awk..Sbb slma ni sy yg ttap kjar n tnggu awk..Dan sy ttap akan kjar n tnggu awk..Wlaupon sy taw awk ttap ta trima sy..Awk..Trima kasih..Sbb awk sy taw mcm mne utk kte syg seseorng..Sbb awk sy taw mcm mne na hrgai seseorang..Sbb awk hidup sy ta kesunyian..Dan sbb awk sy rsa hidup sy gembira..Awk..Sy arap awk maaf kan sy..Sy betol2 rase b’slah awk..Mngkin b gawk tape..Tp sy ttap rsa b’slah..Sy pon ta taw npe skrg air mata sy snang j mngalir kluar..Sy ta taw npe skrg bila sy duk t’mnung sorang2 air mata sy mngalir tiba2..Sjak sy rapat n awk..Hati sy jd lmbut..Awk..Bnyak lg sy na kata kan..Tapi sy tapandai na luah kan..Betol kata awk lbey baek kte pendam j kan..Sy syg awk…………………..

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN



p/s: Sy syg awk sgt2

Wednesday, April 18, 2012

^_^



Awak..
Sy sayang awak sangat2..
Dan sy sangat cintakan awk..
Walauapa pon yang b’laku..
Sy ttap sayang n cintakan awk..
Awk..
Kalo awk ad pape msalah awk boley cite kat sy..
Sy sudi dgr sume msalah awk n sy takan jemu dgr msalah awk..
Awk sy sntiasa ad dgn awk..
Slagi mlaikat maut ta ambil nyawa sy..
Slagi tu sy akn b’sama awk..
Tu jnji sy..

#Luahan Hati Seorang Lelaki#

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

Tuesday, April 17, 2012


R.I.N.D.U


AsSalamualaikum sume…
Malam ta taw la camne ak ley terasa na post benda ni..Maybe sebab aku sangat rindu kan dy n kawan2 aku..

Ok RINDU..
Bila je kita sebut pasal rindu ni.. Mesti semua orang penah alami nya kan hehe..Apa maksud rindu ni sebenarnya ea…

Ad orang cakap “rindu ialah teriangatkan kpd org yg kite syg & satu penghargaan & rindu juga merupakan 1 perasaan anugerah tuhan. Semua org d'dunia merasakan rindu itu..."

Tapi ad juga yang cakap "rindu tu satu perasaan suci yang lahir dari hati utk meluahkan rasa kehilangan pada seseorang..Dalam erti kata lain rindu ni hadir apabila kita ada meninggalkan satu kenangan indah pada orang2 yang kita sayang ataupun yang kita kenali..."

Dan ad juga yang cakap "rindu tu bila kita rasa kita nak seseorang itu ada dengan kita..disisi kita. itu yang dinamakan rindu. Kadang2 rindu ni membahagiakan dan kadang2 membuat kita menangis bila rindu kita tak dibalas."

Tu la macam2 perspektif orang tentang rindu kan. Ok kita tgok pulak maksud rindu yang kat bawah ni.
Rindu menurut para ulama ialah sesuatu perkara yang berlaku kerana terlalu mencintai seseorang. Bukanlah semua rindu itu sesuatu yang tidak baik dan menjijikkan. Kerana rindu yang dihiasi dengan iman dan taqwa akan menatijahkan sesuatu yang terbaik bagi sang perindu.

Rindu seperti yang kita ketahui, merupakan perkara yang berlaku selepas hadirnya cinta. Maksudnya, bila cinta mekar maka rindu akan hadir secara tidak langsung. Rindu juga adalah merupakan amalan hati yang mana manusia tiada kuasa untuk menghalangnya.

Menurut Syeikh al-Qadhi Muhammad Ahmad Kan’an , seorang perindu yang benar-benar menjaga dan menyembunyikan perasaan tersebut daripada pengetahuan orang lain akan mendapat pahala dan ganjaran di atas mujahadah yang dilakukannya. Bahkan al-Imam Tahtawi radhiyallahu anhu menyebutkan di dalam hasyiyah Muraqi al-Falah (kitab fiqh Mazhab Abu Hanifah) , beliau menukilkan perkataan daripada al-Imam Suyuti radhiyallahu anhu :
“ Orang yang menyembunyikan perasaan rindu sebegini kepada seseorang yang dirinduinya maka jika dia mati dalam keadaan tersebut akan mendapat ganjaran seumpama golongan 
Syahid akhirat”

So macam mana sekarang. Bagi ak rindu tu ta semestinya kita rindu dkat kekasih hati kita je. Kita jugak boleh rindu pada Pencipta kita , rindu pada ibu bapa kita dan rindu pada kawan2 kita kan. Tapi sekarang apa yang ak na cakap kat sni sebenarnya ak rindu sangat2 kat dy. Tu sebab ak terlintas na post psal2 rindu2 ni sume...hehe.Ak hope suatu ari nanti ak dapat jumpa dengan dy lagi. Ak memang b'harap sangat ni. Stiap masa ak b'doa. Ok ak rsa sampai sni jela untuk ari ni..

Salam Sayang Dari 
|
|
V
 SIPENYAYANGKUCIN

Monday, April 16, 2012

I Got It



bila ak dengar lagu ni..
ak ase memang ape yang t'jadi sume kat ak ni..
mmg takdir hidup ak..
hmm..
tape la na wat cmne kan..
tapi ak suka bila dy ckp cmni kat ak..
"zame, even my heart nver be yours but i hope ur heart will be mine..got it? "
awk utk pngetahuan awk..
hati sy ni mmg da jd milik awk pon..
sy ta taw sama ada awk btol2 ikhlas ckp cmtu kat sy atau ta..
tp sy ase awk btol2 ikhlas ckp cmtu at sy..

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

Saturday, April 14, 2012

Memories Never Ends

ta taw la na bubuh ape...
ase nye ari nie ak na letak gamba je..
nie sume kenangan ak dengan batch 48

this my classmate..

nie plak time sebelom sambutan ari raya..hehe

nie plak lepas sambutan ari raya at school..heee

nie time kitaorang khusus haji n sembelih..
suma pkai ihram...
da macam pegi haji betul2...haha

nie bawu lepas abis smbutan ari guru...

nie sume baatch ak..
nie ari2 last kat snie la..hehe

nie pon same..
gamba yang nie ari last budak2 kat SIS..
tnggl form5 je yang na amik spm..

nie plak gamba klas..
yang atas 5 PI 1
yang tengah 5 PI 2
yang bawah 5 PI 3

nie time kat depan zoo taiping...hehe

nie kat gunung lang...best gile...haha

nie kat uma cikgu ridwan..
sambut raya at sni...

nie plak sambut raya at uma ustaz pahmi..
our beloved ustaz.. =)

nie kitaorang datang sambut ari guru...
walaupon ktorng da abis blaja at situ..
ktorng still smbut ari gurur lg..hehe

nie gamba last untuk ari ni...
ni time lpas amik result spm..
ktorang wat reunion tros wat frenly lawan bola...heee

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

Wednesday, April 11, 2012

Kamu...Boleh Aku Bertanya ?



Kamu.. boleh aku bertanya?
Adakah kamu tidak pernah terfikir tentang aku? Apakah kamu tidak pernah terlintas akan nama ku, senyuman ku, kasih sayang ku di mainan jalanan hari-hari mu? 
Tiadakah sekelumit kenangan manis antara kita yang bisa membuat kamu tersenyum?

Kamu.. boleh aku bercerita?
Aku rindu kamu, sentiasa ingat kamu.. Kadang tikanya ada yang berlalu melintasiku memakai bauan minyak wangi yang dulunya pernah kamu pakai, akan ku toleh dan mengikutinya 
dalam diam sambil menghidu bau nya di angin dan tanpa sedar air mata jernih ku mengalir.. ingat kan kamu... 
ingat kan kamu.. rindu sungguh pada kamu.
.
Kamu.. boleh aku bertanya lagi..?
Kamu bahagia di sana? Kamu gembira di sana? Senyumkah kamu di sana? Tawa kah kamu di alam tanpa ku? Telah ketemu kah selaut bahagia yang kamu cari, seluas angkasa indah yang kamu dambakan? 
Sejuta ketenangan hati yang kamu impikan?

Kamu.. boleh aku bercerita lagi?
Aku rindu kamu, sentiasa memandang kamu.. Aku tahu kamu milik orang dan aku terima dengan hati yang suci, ikhlas kerana aku mahu lihat kamu bahagia. Dan laksana itu aku menjauhkan diri membawa kata hiba untuk diri ini. Tiap kali aku memandang bulan purnama yang jauh, itu bagai kamu pada mata jiwa ku.. aku memandang kamu yang bercahaya gembira di sana... Dan maha sesungguhnya aku mahu berada di samping kamu bertawa gembira, bercahaya purnama tapi aku pilih untuk melihat dari jauh demi bahagia kamu, demi gembira kamu bidadari hati ku.
.
Kamu.. boleh aku bertanya?
Kenapa airmata ku mengalir tika menitipkan kata monolog jiwa ku ini? Sengsara kah aku?

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

Tuesday, April 10, 2012




Hmm…
just want to say that I miss her so much..
really hope that we can be together 1 day..
I always pray for that..

Friday, April 6, 2012

It's All About Me


Hmm…bila ak duk termenung sorang2 kat lua ni..dengan angin yang sangat menenangkan jiwa ak ni..bawu la ak seda sedikit sebanyak dengan hidup ak ni..walaupon ak ase hidup ak ni macam serba kekurangan tapi ak salah..Allah da bagi sumenya cukup kat  ak ni..ak patutnya b’syukur bukannya mengeluh..ak patut b’syukur yang ak masih ad ibu dan ayah ak..ak patut b’syukur yang ak masih ad adik beradik..
ak patut b’syukur yang dy masih lagi sudi jadi teman ak walaupon bukan sebagai pasangan..ak patut b’syukur yang ak masih ad kawan2 yang support ak..ak patut syukur yang ak masih ad mata yang mampu melihat betapa indahnya dunia ciptaan Allah..ak patut syukur yang ak ad telinga yang mampu lagi untuk mendengar perkara2 yang baik..ak patut syukur yang ak masih lagi sempurna anggota badan ni..ak patut b’syukur dengan sume yang ak ad ni..tapi kenapa ak na mngeluh..itu lah manusia yang tapenah ase cukup dengan ape yang Allah bagi pada kita kan..

frenz 4ever right =)

Hmm..tade ape lagi yang perlu ak keluhkan lagi..ak patut rasa b’syukur dengan sume yang ak ad..ajal maut jodoh sume da Allah tetap kan untuk ak..bila2 je ak ajal ak boleh dating mungkin lepas ak abis menaip ni..mungkin lepas ak sembahyang maghrib nanti..mungkin bila2..kita ta tahu kan sume uh termasuk la jodoh ak..kalo memag jodoh ak dengan dy..ak tetap ak b’sama dy walaupon bukan sekarang masanya..ak tetap ak dapat hidup dengan dy kalo memamg jodoh ak dengan dy..kalo bukan jodoh ak dengan dy..ak yakin Allah da tetap kan jodoh yang lain dengan ak..tapi belum masa nya lagi untuk ak b’jumpa dengan dy kan..walapon hati ak ni da terlalu mnyayangi dy..ak akan terus dan terus sayang kan dy..dan ak simpan perasaan ak pada dy di suatu tempat yang istimewa pada ak ni..kalo ak masih ad peluang untuk memberi perasaan ni kat dy..ak kan manfaat sepenuh peluang tu..

Hidup ni memang unik..kita takan taw apa yang bakal b’laku pada kita kelak..kita hanya mampu b’doa supaya  hanya perkara yang baik je akan b’laku kat kita..ak teringat kata2 dalam cite kungfu panda..kalo korang perasan..ak teringat satu scene ni yang mane master oogway ad cakap sesuatu kat Po..dia ckp    
 “ Yesterday is history , Tomorrow is mystery , but Today is a gift, that is why it’s called a present ”                                           
 kata2 ni master oogwy cakap kat po time dy rasa dy ta b’guna da..pe yang master oogway uh cakap kita ley amik iktibar..sbb pe yang dy ckp kat po uh ad betul dy.. Semalam adalah sejarah, esok adalah misteri, hari ini adalah anugerah, pengalaman yang telah lalu biarlah berlalu, jadikan pelajaran untuk kita berbuat lebih baik dan jangan risaukan hari esok, tak usah berharap untuk berlari mengejar hari esok yang penuh misteri, lakukan yang terbaik hari ini sbb hari ni dan saat ni merupakan anugerah…

Okla cukup la dari ak..ak pon na siap2 na mandy..na solat maghrib..Salam Sayang Dari ~~
SIPENYAYANGKUCIN

Thursday, April 5, 2012

C.I.N.T.A


"Dan di antara tanda-tanda yang membuktikan kekuasaannya dan rahmatNya, bahawa Ia menciptakan untuk kamu (wahai kaum lelaki), isteri-isteri dari jenis kamu sendiri, supaya kamu bersenang hati dan hidup mesra dengannya, dan dijadikanNya di antara kamu (suami isteri) perasaan cinta(mawaddah) dan belas kasihan(rahmah). Sesungguhnya yang demikian itu mengandungi keterangan-keterangan (yang menimbulkan kesedaran) bagi orang-orang yang berfikir." (Ar-Rum:21)
Pergi ke mana sahaja forum atau ceramah yang berkisarkan dengan cinta,tidak kisahlah cinta manusia ataupun cinta monyet, penceramah pasti menggunakan ayat di atas bagi mengupas isu cinta kerana pada ayat ini Allah secara berterus-terang menyatakan manusia diciptakan untuk saling mencintai malah ayat ini menekankan bahawa perasaan cinta itu harus ada untuk dua jantina yang berbeza, lelaki dan perempuan, suami dan isteri.Maka,tidak hairanlah jika ayat ini dipilih oleh penceramah untuk menerangkan tentang cinta. Ayat yang sama saya dengari pada khutbah minggu lepas yang berkisarkan tentang perkahwinan. Khatib menjelaskan bahawa masalah atau kanser yang berlaku dalam masyarakat kita berpunca daripada institusi keluarga dan masalah dalam institusi keluarga ini bermula di saat perkahwinan lagi.
Berapa ramai yang hidup mewah tapi tidak bahagia kerana isteri dan berapa ramai yang hidup bahagia tetapi tidak mewah,juga kerana isteri. Isteri mesti memainkan peranan dalam menjaga kebahagian rumah tangga dan begitu juga suami.Dan masalah pada hari ini juga berlaku dek kerana ibu bapa menyekat anak-anak daripada berkahwin awal,atas alasan mereka belum bersedia dan tidak mampu menanggung anak orang.Jadi,mereka yang dikatakan tidak bersedia itu tanpa segan silu mencari pasangan yang juga kurang bersedia untuk melepaskan nafsu mereka. Ana terus angguk dan mengangguk,bersetuju dengan apa yang dibicarakan oleh khatib. Tiba-tiba,apabila khatib membaca ayat di atas dan menekankan perkataan mawaddah dan rahmah itu,ana tersentak dan tersedar akan satu kebesaran Allah dalam penciptaan manusia. Seperti ana selalu tulis,ayat quran tidak diturunkan secara rawak.Jika Allah sebut baik dulu baru sempurna,maka ada sebabnya. Jika Allah sebut perempuan dahulu baru lelaki,juga ada sebabnya.Allah tidak pernah mengeluarkan apa-apa fakta yang tidak mengikut susunan.Allah susun ayat Nya satu demi satu,dari setitis air mani,Allah susun kepada embrio,fetus dan manusia.Lihatlah betapa agungnya Al-Quran dan hal ini menjelaskan kepada kita bahawa bukan Muhammad yang menulis semua ini.Namun, jangan sesekali kita menafikan kebijaksanaan dan mukjizat Rasulullah.
Persoalannya di sini,mengapa Allah sebut cinta dahulu baru kasih sayang?Kenapa Mawaddah dahulu baru Rahmah? Jika ikut kepada akal yang waras,mestilah berkasih sayang dahulu barulah cinta itu lahir tapi mengapa Allah sebut cinta dahulu barulah berkasih sayang?Pelik tapi ada logiknya. Semua ini sebenarnya menepati fitrah kehidupan manusia.Kitaran hidup manusia bermula daripada bayi kepada kanak-kanak kepada remaja kepada dewasa kepada orang tua.Dan kebiasaan manusia berkahwin pada umur 15(baligh)-40(sebelum monopause) iaitu ketika kitaran remaja dan dewasa.Memang ada kanak-kanak yang kahwin seperti Saidatina Aishah dan memang benar ada juga orang tua yang kahwin tetapi bilangan golongan sebegini tersangatlah sedikit.Maka,boleh diabaikan.
Kenapa manusia berkahwin waktu remaja dan dewasa? Kerana waktu itulah perasaan cinta sesama manusia tersangatlah kuat. Kenapa anda bercinta? Sebab matanya yang cantik macam Heliza. Sebab
suaranya merdu macam Siti Nurhaliza. Sebab wajahnya lawa seperti Lisa Surihani. Sebab kebijaksanaannya seperti Sofea Yusof. Sebab perangainya baik seperti Aisha dalam Ayat-Ayat Cinta. Jadi,bilakah semua sebab-sebab ini tertonjol dalam kitaran hidup manusia? Waktu kanak-kanak mereka? Waktu tua mereka? TIDAK,tetapi dalam waktu remaja dan dewasa.
Sebab Allah sebut cinta dahulu kerana Allah menyuruh kita betul-betul bercinta dengan pasangan kita pada waktu remaja dan dewasa supaya lahirnya perasan kasih dan sayang di dalam diri masing-masing kerana ketika waktu tua,semua sebab-sebab kita mencintainya sudahpun hilang,pudar dek usia yang memakannya. Dia yang mukanya lawa sudahpun berkedut… Dia yang suaranya merdu sudahpun sumbang… Dia yang perangainya baik sudahpun terlantar tidak mampu berkata apa-apa lagi.. Waktu inilah hasil cinta di waktu remaja dan dewasa tadi perlu digunakan.Jika tiada cinta,perasaan kasih dan sayang sukar diwujudkan.
Benar,perasaan kasih mungkin ada,kasihan melihat dia yang tiada tempat pergantungan, kasihan melihat dia yang terbaring tidak bergerak,kasihan melihat dia yang terberak di dalam seluar tetapi sejauh mana kasihan ini akan pergi jika tiada sayang? Mulut hanya mampu berkata kasihan tetapi tiada sebarang tindakan akan diambil kerana tiada sayang. Kenapa tiada sayang? Kerana tiada cinta.


Salam Sayang Dari 
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

p/s : wlaupon nie keputusan nye...ak ttp ak syang kan dy smpai bila...sbb ak cuma ad satu hati n hati nie hnya 
      tuk dy je...i hope that you will happy always my dear..

Wednesday, April 4, 2012

....


kenapa ak semakin ari semakin sayang kat dy..camne ak boley ad perasaan ni..ni la wat pertama kali nya ak benar-benar jatuh cinta kepada sseorang yang bernama wanita..salah ke ak na jatuh cinta kat dy..salah ke ak na berperasaan camni..tapi nape ni yang ak dapat..ak ta salah kan wanita yang ak cinta uh..ak jugak ta salah kan Dia yang memberi perasaan uh..memang naluri stiap manusia ingin mnyinta n dicintai..tapi apa yang ak boley buat..ak ta boley na paksa dy untuk terima ak..n ak juga ta boley na tahan perasaan ni..semakin hari ak semakin sayang kat dy..ad seseatu yang sangat istimewa kat dy yang buat ak betaol-betol sayang kan dy..dy mmpunyai ssuatu yang mmbuat ak benar-benar ikhlas untuk mnyayanginya..setiap ari ak b'doa supaya jodoh ak dengan dy b'pnjangan..setiap ari ak b'doa agar dy dapat terima ak dalam hidup dy,,ak hanya mampu b'doa..ak memang tade pape yang mampu ak bagi kat dy..ak cuma mampu bagi kan perasaan ak yang ikhlas ni kat dy...tu je yang ak mampu sekarang..semakin lama ak dengan dy..semakin ak mmahami khidupan dy..walaupon ak n dy ta slalu b'jmpa..ta selalu b'sua muka..ak hanya b'temu dengan dy hanya dua kali..n kedua-dua prtemuan tu amat b'mkna bg ak..walaupon pada mula nya ak ingat yang ak ta dapat jumpa dy..tapi Allah menemukan kami b'dua juga..Dia bg kesempaan kat ak untuk b'tntang mata dengan gadis yang benar-benar ak sayang..n ak b'harap agar Dia mmberi kesempatan kat ak untak meraih cinta dr dy..

Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

....


inilah idop ak..
satu lagi kehilangan yang ak ase..
mmg hidup ak nie pelik..
kdang2 ak sndiri pon ta pham ngan idop ak nie..
mybe nie la jalan cerita idop ak  kan..
kdang2 ak ase ak nie cm tade life j..
ak just trima pe je yang b'laku dlm idop ak nie...

kdang2 ak ase mcm ak hidup sorang2 j
walaupon ak ad family
ad rmai kwn2
tp tade sorng pon yg penah pham ak
t'msok la fmily ak sndri..
sbb tu ak ase ak nie mcm idop s0rng

tp ak sndri kne igt yang ak nie ad Allah..
mybe ak da t'lalu jaoh ngan Dia
mybe ak slalau ta igt kat Dia
ak rase tu bkn mybe tp knyataan
mmg btol sume uh
sbb tu ak slalu je mngeluh bile pape yang jadi
ak slau je tnye kat dri ak nie
kenapa ak tapenah dpt ap yang ak na
apa la dosa ak smpai life ak cmnie
kenapa msty ak..
kenapa life ak ta mcm org len..

mngkin ak ptot brubah blik pd dri ak yang dlu..
dri ak yang pmalu
dri ak yang pndiam
dri ak yang pmendam
dri ak yang happy go lucky
dri ak yang slalu snyum
n ta ske mnunjuk kn yg ak nie ad msalah

hehe
ak pon tataw ape yang ak merapu malam nie
entah la ak pon ta taw na cakap pe da
tapenah ak ase cmnie seumur hidup ak
betol ape yang ak ase..
ak ptot pendam kan sume nye kmbali
mcm slalu yang ak buat..
sbb dlu ak ta penah rase cmnie...
tapi
pape pon
life must go on
ak ta taw pe plak yang ak jadi ngan ak esok
kalo ak tade da kat dunia nie esok
ak arap sume yang pnah knal ngan ak nie
maaf kan la sume silap n salah ak
ak sayang ngan sume orang yang penah ad dalam hidup ak nie..

n ak cuma arap ak dapat rase bahgia skejap j..
ak mntak shari pon ckup la..
sbb ak na jga rase dri ak nie d hargai
sbb ak na rase dri ak nie d sayangi
ak mntak skejap j ta lame
sbb ak na rse pe yang ta penah ak rase sume nie...

ak bkn ta b'syukur ngan hidup ak nie
ak just..
ta taw ak na ckp cmne da
wlaupon kdang sblum tdo ak mngis
sbb bile ak pkir blik life ak nie
hmmm
speechless da ak
walaupon kalo tgok dri luar
ak nie ske snyum..
tapenah owg tgok ak sdey
tp kat dlm nie
Allah j taw..

btol la..
ak mmg kne brubah..
brubah utk kbaikan ak jga
watpe ak na sedey2 da sedang an orang len happy j
hehehe
bile ak pkir2 kn blik lawak j...
korang yang bce nie pon msty tapham an
sbb mmg korang takan pham isi haty ak nie...



Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN

Monday, April 2, 2012

no title


hmmm
ta taw la na cakap camne da
tapi ak skrang betol2 da jatuh ati kat dy
nie la 1st time ak jauh cinta kat seseorang
memang skit kan bila kte cinta kan seseorang
tapi ak ta kesah sume tu
sbb ak mencari cinta
ak bukan mencari perempuan
walaupon ak taw dy lg sayang kan orng len dari ak
tp tu tape bg ak
yang penting ak slalu ad dkat yang dy
tu j yang ak na
ak taw dy sangat syang kan orang uh
ak taw pon sbb ak bace dr blog dy
dari situ ak taw dy sgt2 syang kan orang uh
ak just orang baru dalam hidup dy
kalo dy pilih orang uh tape ak pham
sbb ak taw dy sgt2 sayang orang uh\
awk jgn rsaw ye
walaupon awk ta pilih sy
sy tetap ad bersama awk
sy xkan tngglkan awk
tu janji sy kat awk
sy mintak maaf sgt2 kalo selamaa nie banyak mnyusahkan awk
sy mntak maaf sgt2 kalo kemunculan sy nie bnyak mnyusahkan awk
sy mintak maaf sgt2 kalo perasaan sy pada awk nie mnyusahkan awk
sy betol2 mintak maaf kat awk
arap awk maaf kn sy ye
sy betol2 ikhlas ngan awk
tp kalo awk ta percayakn nye tape
sy pham perasaan awk
awk msih sakit lg dgn prbuaatan sseorang yang b'nma lelaki kan
sbb tu awk msih ta percaya kan sy
awk jgn risaw sy pham sume uh
walaupon awk sruh sy cari org len
sy xkan mencari da
sbb sy bkn mencari perempuan
tp sy mncari cinta



Salam Sayang Dari
|
|
V
SIPENYAYANGKUCIN