JellyPages.com

Monday, July 30, 2012

arrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hidup ak semakin hari semakin celaru ak tengok. ak sendirir tak taw kenapa ak jadi camni. ak semakin sunyi, ak semakin kusut, kerja ak pon banyak tak hantar, kalo ak hantar pon lambat. kenapa ak sekarang jadi camni.kenapa ak semenjak dua ni jadi camni. ak rase semua ni jadi sbb ak semakin jaod dr Dia. solat ak pon sekarang banyak lubang-lubang. bila ak susah bawu ak nak solat. sbb tu la ak jadi camni sekarang. ak kena berubah utk kebaikan ak jugak kan bukan utk orang lain. ak patut mula kan hidup baru. sampai bila ak na jadi camni. tak kan sampai nyawa ak da na abis bawu ak nak sedar.zamil came on la...takan ko nak camni selamanya. hidup kita ni tak lama. kko kena sedarzamil yang ko ni menumpang je kat bumi ni. bila2 masa je penciptaNya ley ambik balik. bukan setakat bumi je tapi semua yg ko ad sekarang ni. ko kena igt tu zame.. 

No comments:

Post a Comment