JellyPages.com

Tuesday, August 28, 2012



Di daun yang ikut mengalir lembut
Terbawa sungai ke ujung mata
Dan aku mulai takut terbawa cinta
Menghirup rindu yang sesakkan dada

Jalanku hampa dan kusentuh dia
Terasa hangat oh didalam hati
Kupegang erat dan kuhalangi waktu
Tak urung jua kulihatnya pergi

Tak pernah kuragu dan slalu kuingat
Kerlingan matamu dan sentuhan hangat
Ku saat itu takut mencari makna
Tumbuhkan rasa yang sesakkan dada

Chorus 2x:
Kau datang dan pergi oh begitu saja
Semua kutrima apa adanya
Mata terpejam dan hati menggumam
Di ruang rindu kita bertemu

Bertemu



Wednesday, August 15, 2012

untitled


Hmmm..
Waktu ni ak mmg sgt rindu kan dy..
T’lalu rindu kan dy..
Tp apa yang mampu ak buat..
Ak da skit kan hati dy..
Ak da hancur kan kepercayaan dy..
Ak mmg laki ta guna kan..
Awk..
Sy syg awk sgt2..
T’lalu syg kan awk..
Tp sy tahu luka kat hati awk takan ilang..
Awk mungkin da ta percaya kan sy lg..
Hmm..
Ta taw la apa yang ak tulis ni..
Hmm
Ak ase ckup la takat ni..


Salam Sayang Dari

|
|
V
SIPENYAYANG KUCIN


p/s : awk.. mmg sy tade peluang lg k awk.. mmg sy ni bg awk same ngn owg len.. awk.. sy akn trus ad di
      samping awk.. wlaupon awk ta trima sy.. tp sy taw awk msih perlu kn sesorang di smping awk.. sy
      sntiasa ad b'sama awk.. sy takan pernah tnggl kan awk.. I LOVE U SO MUCH =(

Monday, August 13, 2012



inilah hidup ak sekarang...
hidup ak sgt gelap sekarang..
dan aku hanya keseorangan...
wlaupon hidup aku camtu..
tapi ak masih mampu untuk tersnyum...
sbb masih ad lagi sinar cahaya yang mampu untuk teman kan ak...

my life is so complicated...
just move on your life..
and start a new one..

Tuesday, August 7, 2012

who is she???????????



Siapakah WANITA CANTIK itu ?

✔ Dia tersenyum saat tertekan .
✔ Dia tertawa saat hati sedang menangis .
✔ Dia tabah saat dihina .
✔ Dia mempersona kerana memaafkan .
✔ Dia mengasihi tanpa balasan .
✔ Dan Dia bertambah kuat dalam doa dan pengharapan Ilah

Thursday, August 2, 2012

minggu yang penuh assignment test n projek...arggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! tensionnya aku bila la na cuti raya nie....bila la ak na balik rumah....aishhhhh....i need someone to talk.....nape la ak nie hidup sunyi...nape la tade sape yang sudi na sembang2 ngan ak...tapi nseb la roommate ak nie ad je macam2 benda giler na buat...kurang la sikit rasa stress aku....untong ak ad roommate giler macam nie...hahahaha...ad k tadi diorang ajak pusing2 satu uitm naik moto...guard yang nampak kitorang pusing2 uitm pon ta tegur...mybe dia taw ktiorang nak hilang kan tension kot....hmmmm...semakin hari semakin rindu ak kat dia..bila la ak dapat jumpa dia lagi...kuar ngan dia lagi...dapat jumpa dia kejup pon ak da cukup syukur da...haishhhh...ak sayang dia sangat2 dalam hidup ak...tapela...ak serah sume kat jodoh n ak berdoa supaya dia mmg jodoh ak sbb ak dapat rasakan tu..pape pon hidup kita must always smiles..b'coz thahts is me SIPENYAYANGKUCIN =)