JellyPages.com

Thursday, August 2, 2012

minggu yang penuh assignment test n projek...arggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! tensionnya aku bila la na cuti raya nie....bila la ak na balik rumah....aishhhhh....i need someone to talk.....nape la ak nie hidup sunyi...nape la tade sape yang sudi na sembang2 ngan ak...tapi nseb la roommate ak nie ad je macam2 benda giler na buat...kurang la sikit rasa stress aku....untong ak ad roommate giler macam nie...hahahaha...ad k tadi diorang ajak pusing2 satu uitm naik moto...guard yang nampak kitorang pusing2 uitm pon ta tegur...mybe dia taw ktiorang nak hilang kan tension kot....hmmmm...semakin hari semakin rindu ak kat dia..bila la ak dapat jumpa dia lagi...kuar ngan dia lagi...dapat jumpa dia kejup pon ak da cukup syukur da...haishhhh...ak sayang dia sangat2 dalam hidup ak...tapela...ak serah sume kat jodoh n ak berdoa supaya dia mmg jodoh ak sbb ak dapat rasakan tu..pape pon hidup kita must always smiles..b'coz thahts is me SIPENYAYANGKUCIN =)

No comments:

Post a Comment