JellyPages.com

Tuesday, May 28, 2013

biarlah jadi papepon...

kenapa aku terlalu bodoh sebab menyayangi orang yang tak pernah sayang kan aku...kenapa perasaan sayang aku tu harus kepada dia..kenapa bukan orang lain..arghhhh..aku dah tak larat nak tanggung sume ni...ya Allah aku mohon pada Kau..hapus kan la perasaan sayang yang ada dalam diri aku ni ya Allah..sekiranya ia bagus untuk aku terus kan hidup aku ni...


 
   "oh tuhan tolong la aku..hapuskan rasa cintaku..aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia.."

Friday, May 24, 2013

.............

I JUST WANT TO LIVE IN MY SORROW LIFE . . . . THATS ALL . . . . 

Tuesday, May 21, 2013

Monday, May 6, 2013

holla..
ape khabar sume..
lme dah ak ta update at blog nie..
ari tu ad la sorang hmba Allah ni tnye..
npe ak lme ta update blog..
so , ak update la..
ak just na post lagu j..
lagu nie ad kne mngena ngan prasaan yg ak pndam slame ni..