JellyPages.com

Tuesday, May 28, 2013

biarlah jadi papepon...

kenapa aku terlalu bodoh sebab menyayangi orang yang tak pernah sayang kan aku...kenapa perasaan sayang aku tu harus kepada dia..kenapa bukan orang lain..arghhhh..aku dah tak larat nak tanggung sume ni...ya Allah aku mohon pada Kau..hapus kan la perasaan sayang yang ada dalam diri aku ni ya Allah..sekiranya ia bagus untuk aku terus kan hidup aku ni...


 
   "oh tuhan tolong la aku..hapuskan rasa cintaku..aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia.."

No comments:

Post a Comment